Świetne połączenie świeżości aloesu i słodkości brzozy. Napój doskonale sprawdzi się jako element zdrowej przekąski.
Sok z brzozy zawiera naturalne przeciwutleniacze, witaminy i minerały takie jak: potas, wapń, magnez, mangan, sód, witamina C, żelazo, cynk, politenole, aminokwasy. Sok z brzozy jest pobierany bezpośrednio z drzew z certyfikowanych ekologicznych obszarów leśnych.
Składniki: sok z drzewa z brzozy*, cukier trzcinowy*, naturalne cząstki aloesu* (5%),kwasek cytrynowy - regulator kwasowości, przyprawy (aromaty naturalne).
* z upraw ekologicznych
Wartość odżywcza w 100 g produktu:
wartość energetyczna 85kJ/20kcal,
tłuszcz/w tym kwasy tłuszczowe nasycone 0g/0g;
węglowodany/w tym cukry 5,2g/5,0g;
błonnik <0,5g;
białko <0,5g;
sól 0g
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.