Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt możesz skorzystać z wzoru dostępnego w regulaminie lub po prostu daj nam znać w mailu. Zwracane produkty wyślij na adres firmy:

VERDE GROUP Damian Woszczyński
ul. Matejki 10
62-600 Koło

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.Zgłoszenie reklamacji
Reklamację możesz przesłać do nas mailem. Możesz również skorzystać z ogólnodostępnych wzorów i przesłać do nas formularz reklamacji w wersji papierowej razem z reklamowanymi produktami. Reklamacja powinna zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
VERDE GROUP Damian Woszczyński
ul. Matejki 10
62-600 Koło

Pamiętaj, ze zawsze możesz liczyć na naszą pomoc! Napisz lub zadzwoń:
kontakt@verdegroup.pl
519 569 242

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl